Dan före Dopparedan

Villken härlig dag! Har bara glidit runt och gjort det som fallit mig in.
Var på Coop med Emil & Lars, det var väldigt mycket folk men god stämmning och gott om plats.
Jag har varit till Berith B. med en julblomma och en God Jul kram! Hon bjöd på glögg och gott samtal!

Nu lagar Pelle middag, Grillspett & pommes, sallad. Jag har öppnat en julöl och bloggar, kan det bli bättre.
Granen skall upp och klapparna på plats, godis & fruktbordet skall riggas.

Men jag känner absolut ingen stress eller panik, det kommer att bli jätte bra.
Tänk att man skall måsta bli över 50 innan man fattar att det blir jul hur som haver.



Kvällens aktiviteter:
Nils bakar marsipangodis, Emil & Lars kokar knäck, Pelle fixar skinkan, Anita gör köttbullar.
Alla klär garnen och så ser Anita & Pelle Idols Julshow ( inspelad).
Julen når om några timmar sitt klimax
Glögg, Öl och Rock & Roll!

GOD JUL!














Kommentarer
Postat av: Gubben

Smet undan ett tag för att skicka en julhälsning till Jämtland. Ammie grilljerar skinkan, Maggan o hela övriga Uppsalaligan klär granen. Och jag bara njuter i min favoritfåtölj!
God Jul till er alla!

2007-12-23 @ 19:18:50
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0