Min Syster.

Syster min...

"Om du bara visste...
hur många dikter du fått syster,
hur hjärtat mitt slår för din skull, för att du lever och finns till.
Om du bara visste syster!
Hur mycket du betyder,
att ditt skratt lever i mig var dag och får mig att orka gå vidare och leva om o om igen.
Min kära syster, med de bottenlösa ögonen och med skrattet som lurar bakom varje ord du uttalar.
Det är du och jag för evigt och för alltid!
Dör du dör en bit av mig!
Ingen kan veta hur mycket vi betyder för varandra,
och ingen kommer någonsin få uppleva samma gemenskap som vi.
Tillsammans, allra käraste syster!
Ingen kan någonsin ta oss ifrån varandra.
Vi går hand i hand, på stigen som är livet..."

Okänd

Love you!


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Tack, söstra mi.
Allra käraste syster, du betyder så mycket för mig med. Love you.
P.S Bilden går ej att göra större och det är en hängselkjol från Gina.

2007-12-27 @ 21:09:37
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0