Städa garderober

Det är bra att ta tag i saker när man sörjer. Jag har snorat och snyftat hela j-kla dagen så efter middagen gav jag mig iväg ut på en runda. Pelle följde med! Det blev inte riktigt lika långt som vanligt, men dock en redig tur. Efter bloggandet skall jag städa min garderob, det ser ut som om någon släppt en bomb där. Känns skönt att ta tag i saker och inte bara sitta och gråta och fundera. Men en ny katt skall vi ta eller snarare två. En är redan beställd före det vi visste att Ozzy var sjuk och vi skall nog prova att få en till från samma kull. Dom kommer om ca 6 veckor och det känns bra. Inte för att det går att ersätta Ozzy & Kelly men det är så mysigt med djur. Kom gärna med förslag på namn, både tjej och kill namn. Men de måste anknyta till Rock & Roll!


Inte min- vill ha!

Nils har åkt till Stockholm för att se nåt rockband ( har glömt deras namn). Han tog efter många om och men bussen ner och bor över på vandrarhem. Han tänkte köra ner nu på morgonen, gå på konsert och köra hem i natt. Detta med ett körkort som bara är en vecka! Men han tog som sagt sitt förnuft till fånga och tog bussen, kostar 500:- tur och retur, billigt billigt.



Jag har satt upp flera belysningar på huset nu, tyckte att det såg fjuttigt ut utan slingor!
" Mer Jul, jag vill ha mer Jul....flera stjärnor som blinkar, glitter så långt jag ser. Av Juleljus som glimmar vill jag ha meeer! "
MER JUL!



Inte mitt - vill ha!

Kommentarer
Postat av: Lena

Varför inte Rocke och Rolle eller Rocka och Rolla, efter kön.

2007-12-10 @ 22:14:58
Postat av: Nina

Det ser ut som ett hus som liger här på Blåhammarvägen masser med blink..lite kul tycker jag.

2007-12-10 @ 22:58:40
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Maggan

Du skulle bo i USA du.

2007-12-11 @ 06:23:45
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Maggan

Ska ni ta en kille och tjej igen.

2007-12-11 @ 06:24:23
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

Vet inte vad det blir för sorts kön.

2007-12-11 @ 09:10:55
Postat av: Maggan

Tycker de ska heta
Sasse och Tita.

2007-12-11 @ 18:30:30
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0