Städa

Tog en lite sovmorgon idag, det skulle jag inte ha gjort. Vaknade 9:15. Pelle puts väck med bilen, Emil sov fortfarande han som skulle på Scooter kurs kl. 10. Väcka, fixa fika, fixa matsäck, fixa bil! Fick låna grannens bil, Tackar för det!
Idag skall här röjas, igen! Jag tycker inte att jag gör annat och ändå finns det mer att plocka. Nåväl, jag skall också ut i snöstormen och knäcka mina 10 kilometrar. Det får vara villket väder det vill ( och det är det), idag skall jag ut! På med Julmusiken och in i mangelhögen. En god öl har jag köpt till dagens "after städa", Jämtlads Julöl



Jämtlands julöl 2007, 6,5%
"En av tungviktarna i julölsvärlden, gör sällan någon besviken och inget undantag detta år. Fruktigt och komplext. Kraftfull och smakrikt. Mycket humlekaraktär och besk. Rostade och bränd med en brödig avslutning.
Slutomdöme: En väldigt bra julöl!! 9/10 poäng"

Kommentarer
Postat av: Nina

En liten fundering...Varför försvann Pelle med bilen?

2007-12-01 @ 12:11:34
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Det visade sig att han bara var på Lenko och riktade något viktigt, men hur skall jag veta det utan ett enda meddelande och ingen telefon tog han med heller. Smisk ska han få! ;-)

2007-12-01 @ 12:31:28
Postat av: Maggan

Den ölen finns inte här. Du kan väl skicka ner en back(eller två).

2007-12-01 @ 15:57:18
Postat av: Anita

Kan jag, får jag, vill jag!
I alla fall några, Puss o kläm!

2007-12-01 @ 16:48:08
URL: http://jamt
Postat av: Nina

japp smisk är bra :o)

2007-12-01 @ 23:56:23
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0