Tid är en av de få saker som det hela tiden kommer nytt av!

Nu skall jag sluta obbet och åka på stan och trängas med alla andra julstressade personer.
Måste få till några julisar som skall till Uppsala. Lyckades få iväg till Italien igår, det var ju tjusigt de.
Nåväl, jag kommer att blogga efter stan, efter middagen, efter10 kilometer, efter tvätthögar, efter garderoben som jag inte tog igår ( suck!), efter ett bad.....fan jag tar med mig datorn i sängen - den äkta hälften är ju endå i garaget. Jobbet var inget kul idag - mina medarbetare är bortskämda, trotsiga, tjuriga, klagiga ( kanske precis som sin chef, vem det nu kan vara!) Tur att det snart är Jul och alla får vara lediga några dagar, utom jag som nog måste jobba. Den som lever får se!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Knoga ena handen och snappla av!

2007-12-11 @ 18:28:50
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Lena

Dom som har sån bra chef, bjuder på julgala i Sundsvall och allt därtill. Nej, skäms på dom!
Kram

2007-12-11 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0