Tid

Hej alla, nu är jag på G igen !

Idag har det varit fullt upp så jag har inte hunnit tänka blogg en gång.
 Mitt mål var att lägga in bilder från gårdagens Fruntimmersmiddag redan igår kväll, men sladden till kameran var spårlöst borta, dök upp precis nu. Vi hade jättetrevligt på middagen i alla fall. Jag bjöd på Laxsnittar, Thaisoppa med tortelini, vitt bröd, aioli, sallad, massor med rött vin, kaffe med likör och glass. Nils "offrade" sig och skjutsade hem glada damer senare på kvällen.
Det är fint med egen chaffis!

Skratt & Fniss!
 
Nils tog bilen efter middagen idag och åkte och handlade, otroligt praktiskt att kunna be honom om det. Jag gick ut och tog mina 10 kilometer, Pelle gick med. Det är snorhalt ute så mina Icebugg fick göra rätt för sig. Inte roligt att den fina julsnön tinar bort. Igår regnade det!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Sicket fnitter, det ser trevligt ut.
Nu när vår bil funkar så kanske mina killar också kan börja övningsköra. Vi har ju inte haft en bra bil på 1½ år.

2007-12-06 @ 22:00:04
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0