Träningsvärk.

Ajaajaj ojaaj! Idag har jag en träningsvärk som heter duga., tog nog i det jag förmådde igår kväll. Vader och rygg är värst! Jag hoppade över att stretcha i går (stavas det så), inte så lyckat. Men jag vet ju varför det är ont så det gör inte så mycket än att det ser ut som om jag gjort på mej när jag går.
Tur att jag skall sitta still hela dagen.
Nu känns det i kropp och själ att lite ledighet skulle göra susen, känner mig lite sliten. Lite massage skulle inte heller vara dumt, det var länge sedan!
Idag skall jag ta itu med att göra en säljbudget och koppla den till de säljmål som är satta. Jag är verkligen inte bra på budget men skall få hjälp av en i styrelsen som är det. Det är tur att det finns såna som tycker att siffror är kul, jag tycker att det är viktigt men inte kul.

Ma råkes!

image469

Får väl träna lite smidighet då!!!!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Gubben tycker du är riktigt duktig! Själv behöver han minst två hundar för att ta sig ut...
De vet väl att "ska man bli fin får man lida pin"

2007-12-19 @ 10:36:49
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Nina

Det är den blåa som är unika besökare. Den röda visar hur många sidor som dom som varit in har tittat på

2007-12-19 @ 18:02:35
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Nina

hos mej bränner vi vekar...så det så.. :o)

2007-12-19 @ 22:01:10
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0