Äntligen Hemma!

Det var en lång vecka!

Vi hamnade i värsta snökaoset. På tisdag morgon hade det kommit 4 dm blöt snö och det var kaos i Stockholm/ Nynäshamn. Det snöade även på Gotland en hel del.

Vi lanserade vår super klinga Metall Devil. Det är en klinga som du sätter i en vanlig elhandsåg men som du sedan kan kapa järn och metaller med tex. plåttak, ubalk, armeringsjärn. Stort intresse var det för den!

  På mässan var Willy och Matte från Bygglov med, även på gårdags kvällens fest. Riktigt roliga underhållare faktiskt! Duktiga att sjunga och att hålla igång trötta leverantörer.



Båten hem gick kl 7 i morse så det var till att kliva upp kl.5, sedan hela dagen i bil, kom hem vid 18:00



Nu känns det som om jag gjort mitt för denna vecka men det är en dag som skall jobbas i morgon också men sen är det helg OCH jag skall ingenstans!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Den där sågklingen gillar jag också. Vem säljer dem?
4 dm snö - men inte nu väl? Här har vi knappt en dec...
med smältvarning...

2007-11-16 @ 15:11:15
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0