Familjen åter samlad.

Pelle kom hem med taxi 04:30 i morse, så nu är familjen åter samlad! Inte för att det märks någon större skillnad, ungdommarna är lika osynlig som vanligt. Nils var på fest i går och kom inte hem fören nån gång = Sova länge!

Pelle gick med mig på min runda idag, kul med sällskap för en gång skull. Det var skönt att komma ut trots att jag inte känner mig riktigt kry idag, lite febrig och ont i huvudet faktiskt ( nej...det beror inte på vinet igår!).
En gång i tiden tyckte jag riktigt illa om söndagar, dom var bara en förvarning om att nu är det snart måndag. Så är det absolut inte nu, jag älskar söndagar. Det finns inga måsten på söndagar. Söndagar är sovmorgon, promenader, "afternon tea" med scones & marmelad, filmtajm och en god söndags stek i ugnen.

image148

Kommentarer
Postat av: Maggan

Låter mysigt.
Jag är stressad på söndgar just för att man bara förbereder sig för en ny vecka.
Kanske ska göra som du istället, det verkar skönare.

2007-11-18 @ 15:48:47
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Gubben

Då kommer Tomten att vara extra välkommen i år - STORT TACK!
Ha, ha, Skickar du med jeansen som rymmer en petflaska oxå?
Om jag kom hem 0430 med taxi skulle det bli ett djävla liv - tiderna förändras! Hälsa familjen!

2007-11-18 @ 17:46:31
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben
Postat av: Nina

Jag åt oxå söndagsstek men min söndag va lite mer stressad..varför blir damer så jäkla hysteriska så fort det ska vara något extra..i allafall jag är sån..trist egenskap.

2007-11-19 @ 19:57:38
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0