Saknad......

Jag åkte till graven i morse. Det kändes mycket märkligt att stå där, att tända ljus för så många av sina nära och kära. Idag är det 15 år sedan Pappa Bosse dog, det är snart ett år sedan Lasse Bror dog och i december är det 20 år sedan Mamma Astrid dog. Jag saknar dem alla oerhört mycket!
 - " Dom fattas mig!" som Ronja Rövardotters Pappa sa när Skalle Per dog.

"Någon stoppar mig sakta
någon viskar så tyst.                                                                     
Det är Guds egen ängel
som kom flygande nyss.
Hon var liten och näpen
på min sängkant hon satt
det var hon som fick budet
att mig vakta i natt"

image151

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, hujedamej vad tiden går fort. Men, vi åldras inte en dag, iallafall inte på insidan.
/Lena

2007-11-19 @ 21:20:35
Postat av: Maggan

Ja, älskade syster.
Visst saknar vi dem.

2007-11-19 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0