Tid

Hur kommer det sig att jag aldrig har TID. Jag är sen varenda morgon! Nu spelar ju det inte så stor roll just med att komma i TID till arbetet för mej. Jag har ju ingen chef som står med klockan, men lite koll vill nog mina medarbetare ha.
Jag kliver upp vid 06:30 - 07:00 och hinner inte på jobbet till kl. 8 som jag skulle vilja. Jag vet inte hur det går till men allt är så segt på mornarna. Det är kö till kylen, det är kö till toa, det är kö till duschen. Mina ungdommar dom står i duschen i "timmar" på mornarna, vad gör dom där inne? Och endå har vi tre badrum!
Sen har vi katten....- Har någon sett Ozzy, är han inne eller ute, har han ätit eller inte? Många viktiga saker att ta ställning till på morgonen, frågan är bara om jag är den som skall ha TID att svar på alla frågor.
Lätt att lösa säger du - kliv upp tidigare! Jag vet, men jag är så trött. Om jag skall kliva upp tex kl 6 då måste jag lägga mig före 23:00 för att orka och jag är en nattsuddare. Men det vore möjligt att prov just för att få mer TID på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Jag kliver upp 05.30-06.00 varje morgon.
Men då lägger jag mig runt 22.00 varje kväll, orkar inte annars.
IBLAND kan jag se en film till 23.00, men då är jag död nästa morgon. Jag nattsuddar bara på helgerna.

2007-11-06 @ 17:01:55
Postat av: Maggan

skriv inte webblogg med tre st b. Då hamnar man inte på din blogg. Kolla då
www.jamtlandspower.webbblogg.se

2007-11-06 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0