10 km.

När jag kom hem idag så fick jag nog.
Jag orkade inte tänka ut en enda middag till,
Ingen annan har ju ens några ideèr, utom Nils men han handlade
och lagade middag igår, när jag var på bio.
Dom andra tre är UPA. 
Jag satte på pasta och tog fram köttfärssås (rester) ur frysen
sen bytte jag om och gav mig iväg.

image1493
Familjen fick äta själva, jag tog min egen tid
och åt när jag kom hem.
 Det var så skönt att komma ut före 7 halv 8,
och trots att det var ruggigt å regnade lite
så var det helt underbart lätt.
Jag sprang hela vägen i 10 km.
 Det tog en timma och 15 min, jag sprang sakta men hela vägen.
Bra va!
image1492

Kommentarer
Postat av: Marina

Man blir ju imponerad!
Själv har jag varit på invigningen av Färgfabriken och frotterat mig med kultureliten...*fniss*

2008-04-03 @ 21:24:00
Postat av: Maigiz

Du är duktig. Själv har jag vikt tvätt, bloggat å kollat på film.

2008-04-03 @ 23:23:59
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Nina

Mycket bra av dej! :o)

2008-04-04 @ 07:38:14
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Lena

Du har alltid varit bra på att focusera på det du har som mål.
Bra Anita, du är bäst!

2008-04-04 @ 08:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0