23:45

Ja herre min dag!
Det var en Mässa som heter duga.
Jätte mycket folk hela dagen!
 Men absolut inte mina kunder.
 Egentligen visste jag ju redan det, jag säljer inte på slutkund.
Men det har varit en bra dag !
Jag har ingen bra plats
/ monter - men någon skall ju ha  den platsen oxå,

Efter mässan,hade jag bokat ett massage pass på 30 min
( på mässan)
som var jätte skönt.
Sen hade jag egentligen med mig ombyte,
men jag åkte hem.
Satt en stund i solen på bron och tog en öl.

 Tillbaka på Arctura till kl.7
God middag och underdehållning.
 Hade ju köpt extra biljett
men kadidat nr:1 blev sjuk,
 kandidat nr:2 ville inte,
kandidat nr: 3 svarade ej i telefon,
kandidat nr: 4 svarade ej i telefon...
sen gav jag upp...så en biljett brann inne
och jag fick gå själv.

Det allt kan inte funka jämt.

image1724

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja va trevligt! jag hör av mej om vi blir fika sugen! En kramtack på förhand!

2008-04-26 @ 08:32:24
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0