Årsmöte

Så var det klart, årsmötet i Erikslunds Gårdsägarförening.
Vi gjorde undan formalian lite snabbt
och ängnade resterande tid åt god mat och dryck.
Alla tyckte att jag hade ordnat det så trevligt!
Vi åt olika pajer, sallad och drack rött vin
Bara 10 st av 63 hushåll var representerade,
 inte världens bästa uppslutning om man säger.
Men som sagt vi som var där hade det trevligt.
Vi startade en festkommitè
och gissa vem som är med där.....?
.......Rätt - det är jag så klart!
"Vart skall sleven vara om inte i grytan!"
Detta var föreningens 77:e årsmöte så vi har hållit på ett tag.
 Om jag tittar i pärmen som följde med ordförande posten,
 så så är de första papperen datearde 1960.
Då var jag tre år och bodde faktiskt i detta område,
 på andra våningen hos morfar Kalle och mormor Anna.  


Anita 7år


Kommentarer
Postat av: Marina

Du är då med överallt...;o)

2008-04-10 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0