Det blev dåligt.....

.......med inlägg igår!
Jag vet inte vad som hände med den dagen, den bara försvann.
Jag kom sent hem från jobbet för vi hade utbildning i "Stresshantering" hela eftermiddagen
 så mina måsten låg kvar och var tvungen att göras efter kl.16.

Så hem och fixa middag
och medan familjen åt så åkte jag och handlade.
Hur kul är det att handla när ALLA ANDRA oxå är på affären??
Jag blir tokig när det är köer när jag skall handla.
 Så på bolaget - vinet var SLUT - det går ju inte!
Hem och packa upp, åt middag kl.20:30!
Och klockan 21:00 kom syrran med tåget.
 Nils och jag hämtade henne.

Sen blev det "vino tinto espaniol" hela kvällen.
 Vi har så många, förlåt, mycket att prata om min syster och jag
kvällen blev sen.

image1751


Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis på din dag! Och en STOOOR kram från mej till dej *kram*

2008-04-30 @ 09:15:32
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0