Det kommer att bli en härlig dag!

Det var härligt att vakna idag, till strålande solsken!
Visserligen är det fortfarande ganska kallt i luften,
det har säkert varit minusgrader under natten.
Men det kommer att bli en härlig dag!

Katterna blev duktigt sura på mig när dom fick gå ut,
men att jag tog in dom efter 45minuter när det var dags att gå på jobbet.
Bara det blir lite varmare och dom blir lite äldre
så kan dom ju vara ute några timmar när man jobbar.
 Men ännu känns det säkrare att ha dom inne
när man inte själv är hemma.

Idag skall jag räkna löner, det är lungt
 för nu har jag gjort allt det svåra som jag var orolig för igår. 
OCH värden snurrar på som om inget har hänt!
Konstigt att jag skall stressa upp vissa situationer så in i ......
Att jag aldrig lär mig!  

image1698

Kommentarer
Postat av: Marina

Kan du inte jämföra svårigheten att ta itu med saker på jobbet med att byta om efter middan och ge sig ut och springa 1 timma....f-n så svårt att komma igång/ge sig iväg....men attans va skönt när det är gjort....*eller...?*
Jag menar att försöka tänka "springtankar" när det gäller jobbet...:o)

2008-04-22 @ 11:37:29
Postat av: Anita

Jo, det brukar jag gförsöka med faktiskt, typ
"få undan detta nu så är det blir gjort nån gång" funkar ibland och inte ibland!

2008-04-22 @ 11:42:43
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0