Ensam.....

Nu har alla gått hem och jag är ensam kvar.
 Är precis klar med lönerna, äntligen!
Nu skall jag bara packa ihop här och bege mig. Jag skall på bio med Lena!
Vi skall se Himlens Hjärta.

"Två gifta par som båda snart kan fira tjugoårsjubileum,
Lars (Mikael Persbrandt) och Susanna (Lena Endre),
och Ulf (Jakob Eklund) och Ann (Maria Lundqvist).
Över en middag berättar Lars om en kollega som lämnat fru
och barn för en yngre kvinna.
 Det väcker starka känslor kring bordet,
och oenigheter kring otrohet.
Några menar att otrohet aldrig kan accepteras,
och andra att det är en risk man tar i ett förhållande.
Men runt bordet har två av de en gemensam hemlighet,
som för smärta med sig."


image1645

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas att filmen var bra. Jag har svårt för relationsdramaálanorén..:o/ eller svenskeländesfilm...

2008-04-16 @ 21:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0