Matlåda & Tårar

Nu har jag ätit matlåda på jobbet tillsammans med 25 personer
 men endå helt ensam. Konstigt va?
Jag talade inte med en enda person under hela måltiden,
 inte ens min man. Han satt vid ett annat bord.
Efter den tysta måltiden gick Pelle och jag ut och gick i SOLEN.
 Guud så härligt väder det är idag!
Då var jag inte tyst kan jag erkänna.
Alla mina besvikelser kom ut i det fria,
alla mina rädslor och all min frustration över att inte göra rätt eller duga.
 Som ni hör så är det ingen bra dag för mig idag, förutom att SOLEN skiner!
Idag är det Anita Depp!!

image1639

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja du vännen - att vara chef är väl inte den mest sociala/enklaste position men har på sin arbetsplats.
Chef - kompis / betämma - backa / lyhörd - stendöv / göra allt själv - delegera / kvinnlig chef - manliga anställda.......tufft jobb!
Men....DU e bäst!
Kram!

2008-04-15 @ 14:09:25
Postat av: Gubben

Så klart du duger. Så klart du gör fel - herrejävlar, det gör alla som gör något, speciellt de allra bästa!
Heja Anita!

2008-04-15 @ 14:11:47
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Lena

Ja, men du är säkert världens snällaste chef.
Fast det är kanske inte så bra alla gånger, för dig!

2008-04-15 @ 16:48:53
Postat av: Lena igen

Du, Anita!
I morgon är en annan dag, en bättre dag.
Då ska vi gå på bio, eller hur?

2008-04-15 @ 16:51:57
Postat av: Maigiz

Men ååååhhh...inte deppa...snart kommer jag och pussar på dig. Love you så shwetten rinn.

2008-04-15 @ 16:53:05
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Cathrine

Det är inte lätt att vara chef. Jag tror att du är lite väl snäll eller? KRAM

2008-04-15 @ 18:13:31
Postat av: Nina

En kram från mej oxå!

2008-04-15 @ 23:13:44
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0