Packa.

Nu måste jag packa!
Jag åker till fjällen i morgon med Lena & Karin.
Vi sticker till Huså på en fruntimmershelg.
Det är ungefär som när Gubbar ( ingen nämnd o ingen glömnd)
åker till fjällen för att fiska.
Bara det att vi inte tänker fiska, vi ska göra så lite som möjligt.
 Vi ska sova, promenera, se på film, och dricka rödvin.
 Kanske eldar upp i bastun och så skall vi spå varandra i kort.
Kolla om drömprinsen äntligen skall dyka upp:o)!
 Visserligen så har jag ju fulla huset av drömprinsar
men man vet ju aldrig,
det kan ju finnas någon man missat.
Bäst att titta i korten!



Kommentarer
Postat av: Marina

*Uhuuuu* Jag VILL ju följa med...!
Här jobbar man var 10:de helg och den här helgen råkar vara en sån.
Tackar givetvis för inbjudan och hoppas på fler tillfällen - Ska tänka på er och vara såååå avis.
Hälsa systrarna och kör försiktigt!
Kram.

2008-04-10 @ 23:19:18
Postat av: Maigiz

JA VILL ÅSSÅ FÖLA MÄ!!!!!!! Aaaatjoooo!!!

2008-04-11 @ 07:45:52
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0