Promenera mera!

Idag var det en klen lunchlåda ( överbliven pasta och fläskfilè ) 
och så en promenad runt Lillsjön på lunchen.
Det är ingen sol och ganska blåsigt,
men jag fick upp värmen i alla fall,genom den raska promenaden.
Idag skall jag göra slag i saken och gå hem i tid.
Måste städa lite innan syrran kommer i morgon!
Hon e rätt noga med sånt min syster,
att man håller ordning och så.
Verkar vara hennes hobby!
;o) Näää, jag bara skojar!
Jag är inte ampen att ha henne på besök,
det funkar alltid klockrent.
 <3 Puss på henne!
Jag går hem tidigare iaf.
för jag har hunnit jätte mycket på min lista,
inte allt men nästan.
image1738

Kommentarer
Postat av: Marina

"Jag går hem tidigare iaf.
för jag har hunnit jätte mycket på min lista,
inte allt men nästan."

Se där
- så gick det alltså med alla jobbiga uppgifter....;o)

2008-04-28 @ 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0