Sovmorgon.............

................................nooot!
Ja man kan ju kalla det för "sovmorgon" om man vill.
Jag kom i alla fall inte på jobbet förren kl.9. 
Det var en sååån seeeeg morgon! Allt jag gjorde tog en evinnerlig tid.
 Och så tog jag mitt nöt och släppte ut katterna,
tror ni att dom ville komma in sen. Nej, icke sa nicke!
Dom satt under altanen och skrattade åt mig
när jag kröp omnkring på alla fyra och lockade och pockade.
Tillslut fick jag tag på Heavy och lite senare Jalle,
dom var duktigt sur på mej när dom inte kom ut nåt mer.
 Jag drog igång den självgående dammsugaren
så att dom fick nåt att leka kurragömma med.
 Dom gillar den lilla runda dammsugaren som far omkring och surrar,
lite nyfikna och lite skraja.

image1643

Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha ha...ursäkta om jag skrattar - frustrationen var säkert jättestor..:o) Jag vet inte hur många gånger jag fick jaga ormen vi hade när hon smitit och klämt sig in på nåt riiiiktigt trångt ställe..försök och "dra" 1,5 meter muskel...:/

2008-04-16 @ 11:10:20
Postat av: åsa

jag vet hur det är med dom där djuren :) en själv gående dammsugare vilken bra ide. den hade nog mina katter också gillat..

2008-04-16 @ 11:29:46
URL: http://pantouffe.webblogg.se
Postat av: Gubben

Läckert!
Tänk att kunna skicka ut damsugaren på en promenad med katten - eller hunden... Du har det bra du!
:))

2008-04-16 @ 12:09:13
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0