Tungt men skönt.

Idag var det ingen lätt sak att ta sej runt de 10 kilometrarna.
Jag fick håll eller vad heter det -  mjälthugg och så hade jag ätit för lite.
Lite äggröra är inte så mycket att springa på märkte jag.
Men runt kom jag på 1 timma och 20 minuter,
 då fick jag lov att gå lite pga. huggen i sidan.

Underbart väder är det.
Nu skall jag duscha och åka på stan,
tror att jag skall köpa nya löparskor,
 tror jag att jag ska faktiskt. - Because i`m worth it!

Jag gjorde en STOR Blåbärs Smoothie när jag kom hem.
Gott och mättande!


Kommentarer
Postat av: Marina

Fy bubblan va du e duktig! Sitter själv i myskläder och har ingen aaaaaning om vad jag ska hitta på.
Det blir väl "hemmafrusysslor" anar jag..:o/

2008-04-05 @ 13:13:07
Postat av: Marina igen...

Hushållsnära tjänster utförda - dock inte med string och utan ersättning...alltså inte avdragsgillt..:o/
Hittade yngste sonen på LT:s webbsida..*snygg hatt va*
http://www.ltz.se/artikel_standard.php?id=494790&avdelning_1=124&avdelning_2=149

2008-04-05 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0