En vanlig måndag i augusti!

Vaknade av hungriga katter vid 05:00,
men jag vägrade att ens visa atT jag var vaken. 
Sen kunde lag inte somna om.
Tjurlåg till klockan var 7.
Kallt ute, bara 10+ men sol så vädret kan bli riktigt bra under dagen.

Tänker på Lars som ska iväg med skolan till fjällen onsdag - frerdag
och hoppas att dom får fint väder.
Förra året så snöade det när dom var iväg på sin fjälltur
.
Ligger oxå och tänker på min resa till Göteborg.
Vad man skall ha med sig och på
sig de fyra mässdagarna
och alla kvällar som man skall ut med leverantörer?
Det gäller att packa smart!
Svart kjol, mina svarta kavaj, svarta byxor min nya blus,
 min nya väst, en massa toppar som går att kombinera på ett bra sätt.
Är det fortfarande sommar i Göteborg?
Om jag kommer ihåg rätt så var det otroligt bra väder
förra gången vi var med på denna mässan.
Sommarkläder med alltså!

Vi skall åka redan vid 04:00 imorgon bitti,
det tar tid att bila dit ner.
 Jag tar Pyttan med och min dongel,
så kan jag jobba och blogga så mycket jag vill.

Det ska bli kul att träffa kunder och leverantörer
och att bo på hotell med god mat och få allt serverat.
Träningskläderna skall med,
jag tänker springa på mornarna.

 En bra vecka till er alla!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha det så bra i Göteborg...

2008-08-25 @ 13:38:18
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

huuga vad du är hurtig :o) ha det så bra

2008-08-25 @ 23:49:55
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0