Frosta av frysen.

Man kan ju undra hur mycket "skit" det kan samlas i en frys!
Nu håller jag på att frosta av min, för det ryms ingenting i den längre.
Den är bara full av is och en massa gammal mat som inte gör någon människa glad.
Men jag undrar ju hur tillverkaren tänkt att man ska få allt vatten
att rinna i den lilla lilla "pipen" som finns längst ner i frysen,
den man liksom viker ut.
 Och hur skall man få något kärl att passa under
så att man kan samla upp vattnet?
Jag har i alla fall vatten över hela köksgolvet,
har lagt ut handdukar och trasor
för att försöka samla ihop allt vatten som kommer.

Vad gör ni på söndagkvällen då?


Kommentarer
Postat av: Marina tipsar...

En ugnsplåt med hög kant lägger du på golvet under "pipen"....;o)

Själv - efter ännu en dag i mås-träck - ser jag på den engelska deckarserien på fyran (patologerna)...och har fortfarande känningar efter gårdagens surströmmingspartaj..:/

2008-08-24 @ 21:55:59
Postat av: Nina

Ja just det! Tänkte oxå tippsa om en ugnsplåt...

2008-08-24 @ 22:05:42
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0