Jobbat klart!

Nu är det färdig jobbat!
Har bla. räknat löner idag, underligt vad ofta det är lön! ;O)
Vi har beställt Pizza till middag ( nja, jag får ingen pizza utan en tonfisksallad!) 
och nu är jag påväg ut för 6 kilometer i spåret.
Då är jag tillbaka lagomt till beställningen är här.

Pelle är och fiskar!! med en jobbarkompis.
 Det måste vara 10 år sedan han fiskade senast,
hoppas att han inte får nån fisk för vi har fullt i frysen.
Nää jag skojar, det är klart att jag önskar honom fisk!
Vi ses om en timma eller så.


Kommentarer
Postat av: Maina äääälskar surströmming!

Ha ha...jag tycker det är precis lagom långt mellan lönerna..;o) Jag såg att det blr superfint surströmmingsväder på lördag......

2008-08-21 @ 18:59:59
Postat av: Nina

Annars så har jag plats i min fryyys ;o)

2008-08-21 @ 19:21:42
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0