Julstämning!

Sitter här med mitt "trekaffe" och har Julstämning.
Råkade titta in på min blogg från december 2007
och hamnade direkt i Julmyset.

Sen tycker jag att jag skrev mycket roligare förr,
då i början av mitt bloggande.
Inte vet jag men man kanske tömmer sig på ideèr efter nästan ett år av skrivande.
 Å andra sidan finns det ju folk som bloggat mycket längre än mej
och fortfarnande är inspirerade.
Ibland tänker jag att jag ska lägga ner bloggandet,
men så länge det känns kul och inte som ett tvång så fortsätter jag nog.

Under min nostalgitripp så kom jag på
att det snart är dax att planera för julklappar.
Jag brukar göra det jätte tidigt
men detta med att planera jul redan i augusti
känns kanske *L*I*T'E* överdrivet även för mig. 
Vi har faktiskt redan diskuterat i familjen vad vi ska göra i jul
 - faktiskt så har vi det!
Inget är beslutat
men det finns flera möjligheter.

Nåväl - det var kul att kolla in sina tidigare sidor och gott med kaffe!
Nu ska jag städa min garderob - arbetsdagen är över.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Tokfia....hihi.

2008-08-13 @ 19:02:01
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Det var 5 rätter så ja....vi blev proppmätta.

2008-08-13 @ 19:33:04
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0