Nääää.......

Det var ingenting för oss!
Liten stuga, litem tomt, inget vatten, utedass, 
strandtomt javisst men ingen strandrätt.
 Näää - sånt orkar jag inte med!
Vi har bott här i 14 år så nog kan vi bo här ett tag till,
i alla fall till rätt tillfälle dyker upp.

Nu tror jag att jag ska ta med mej datorn och krypa till kojs,
Pelle och grabbarna ser nån film som jag INTE behöver se.
Finns många bra repriser att se på.
 Jag har tex inte sett ett enda Ernst och nästan inget Allsång.
Och så kan man ju alltid putta in en DVD.
Nått städande och strykande orkar jag inte med ikväll.
Känner mej liiite låg faktiskt, tror nog att det är den tiden.
 Hmmm! Ma Råkes!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha ha...bra bild och text. Synd att det inte var bra med huset.

2008-08-07 @ 06:59:06
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina...jobbar

Stället såg ju fint ut på bild...likaså läget..!

För oss blir det nog båtbyte - rakt av - vi möttes på Storsjön utanför Marieby igår och körde varandras båtar...båda nöjda..;o)

2008-08-07 @ 08:21:30
Postat av: Lena

Äntlgen, datan har kommit tillbaka från farbror doktorn.

Ser att mycket är på gång, båtbyte (Marina) och och husesyn (Anita).

2008-08-07 @ 08:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0