Nostalgi

Jag har gjort en tripp i Lasses fotoalbum,
det lilla som är kvar.
En del känner jag med namn och allt,
andra känner jag bara igen.
Maggan nu får du hjälpa mig! 

Vem är dessa frågetecken?

      
Maggan!                        Fam.Munther påväg till Junsele Djurpark!
 
Maggan & Anita längst ner!
Jag har fått blommor efter att varit med i Arnljotspelen 1971
                                 
????, Joten & Flingan ( tror jag!)                                Runo ( eller?)
      
Lasse i Håkansta!    Mamma Astrid på altanen Freskvägen.   Lasse & ???????


 

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag satt igår kväll med ett album jag ärvt efter mamma. Vi har alltid haft djur - alla sorter - och jag hade fullt sjå att komma ihåg namnen på hundarna, katterna, fåglarna, marsvinen.....

Knäppast var i alla fall en katt som under många år hette Sessan tills någon frågade hur man kan döpa en hankatt til Sessan...;o) efter det fick han heta Putte!

2008-08-10 @ 20:51:11
Postat av: Anita svarar Marina

Hahahahah!

2008-08-10 @ 21:21:09
Postat av: Maggan

Ja, det är Runo men de andra frågetecknen kan inte jag heller.

2008-08-10 @ 21:35:26
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina igen...

Jag bad Allan titta på bilderna och på den bilden de är tre (på Frösöberget?) så tror han att han längst till vänster kan vara....Berglund (om så heter storebror Conny)Han i mitten känner både jag och Allan igen men kommer inte på namnet..(han till höger ser ut som Allan gjorde i högstadiet..;o)

Har du kollat med Stay Firends-sajten och de som gick i samma klass som Lasse eller över/under..:)

2008-08-10 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0