Pigg eller.....

Vaknade jätte tidigt, redan vid 7.
Gick och hämtade tidningen och släppte ut katterna vid 7:45.
Låg i sängen och läste och hade det gott.
Somnade som en klubbad
och höll typ aldrig på att vakna mer,
känns det som. Guuuda vad trött jag känner mig nu.
 Å  andra sidan så kom jag inte i säng förren klockan var över 2 inatt.

 Nu har jag ätit god frukost - omelett med skinka å svamp.
Och om en stund så ska jag ut och kämpa mina 10 kilometer,
får se om jag springer eller går.
Kanske Pelle vill följa då går jag för han orkar inte springa.
Annars så ska jag inte göra så mycket
- borde åka på stan och handla kläder jag ska ju åka på mässa i Göteborg om ca en vecka.
Måste ha något nytt frächst då, något som passar en kvinnlig VD mitt i karrieren, eller hur?
Solen skiner på oss här i Östersund,
det är underbart väder så att man faktiskt kan slänga sig i en solstol om man vill
och det ska jag göra sen jag sprungit om det vakra vädret håller i sig.

   

 Pelle han kämpar på med en jätte stubbe  
som vi ska ta bort från vår tomt, det ser ut som kriget ute på gården.
Men han är duktig, en riktig kämpe
som jobbar med spade, hacka, spett och nu motorsåg - orka!
Nils sover och de andra två är som sagt på LAN.

 

" Han e min man......."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0