Premiär

Idag är det premiär!
Jag jobbar hemmifrån och skall göra det en dag i veckan,
jag har valt onsdagar.
 Det kommer säkert att bli en del byten av dagar
då det inte stämmer, men en dag / veckan skall jag jobba hemmifrån.
 Idag känns det lite struligt eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska börja med.
Det finns ju även andra "problem" med att jobba hemmifrån.
Maken har tex lämnat hela bänken med disk sedan igår
eftersom jag "ändå ska "bara vara hemma" idag .
Sånt går bort, det kan han fetglömma,
 jag är ju inte hemma för att städa och tvätta och diska.
Grrrrrrrrr!


Kommentarer
Postat av: Marina

"Bara vara hemma"...Va! Har väl aldrig....! Fy skäms P!

Hoppas att du kan koppla bort hemmet - det blir nog lite av en prövning. Lycka till!

2008-08-13 @ 10:03:40
Postat av: Lena

Ja, det är inte lätt, men du klarar av det!

2008-08-13 @ 15:31:30
Postat av: Nina

Heja Anita du är bäst sliter som en häst! (rimmar) :o)

2008-08-13 @ 18:15:47
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0