Trött!

Efter mina 6 km och min sallad så blev jag dödstrött.
Helt omöjligt att göra något så här sitter jag och sitter!
Känner mig riktigt låg"
Måste ha ätit för lite under dagen.
Eftersom jag springer så mycket
så ska jag antagligen äta mer än jag gör,
Svårt att veta när man samtidigt kämpar med att gå ner i vikt.
Jag har 10 kilo till att ta bort.

 Idag har jag ätit:
Frukost:
äggröra på två ägg, kaffe, c vitamin
Lunch: Kycklingfilè och sallad, en bil ost
Middag: Tonfisksallad
Har glömt att äta mina mellanmål ser jag, därav tröttheten.
Jag känner mig mätt,
går inte omkring och är hungrig eller så.

Denna vecka har jag averkat 35 kilometer på mina rundor
och det kräver nog lite mer i magen.
Men i morgon är det fredag och det = fri från träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0