Fruntimmersmiddag!

Nu har jag varit på middag hos Karin!
Så Gott, så mysigt! 
Hon bjöd på Veg.mat, pasta & grönsaker, otroligt Gott!

 Vi provade även hennes spikmatta ,
 "sådär "skönt var det,
men jag låg väl en 15min. i alla fall

Nils hämtade mig snällt när jaG ringde!

Till Alla Goa...................
Puss & Kram - Skumbanan
!

   
Myspys med Glögg & Peparkaka!
   
Veg.gryta, pasta å VIN!

   
Jaa, vi ser helt slut ut, men ni skulle bara veta.....

 
Karins nya lampa!

 
Lena funderar över........
ett glas till eller livet.....




Friends for ever!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser mysigt ut, men skulle inte du berätta om din struliga eftermiddag?

2008-12-10 @ 07:49:00
Postat av: Maggan

Det är jag som frågar här ovan.

2008-12-10 @ 07:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0