En dag kvar.......

Nu är det en dag kvar på kursen
och det känns lite tråkigt.
Inte att den är slut för denna gången
 men jag hade gärna sett
att det var några omgångar kvar.
Det har varit så bra!
Jag har fått otroligt fin feedback
och många tips och ideèr.
Har oxå fått många goda vänner
och likasinnade som jag ( om jag vill )
kan ta kontakt med efter kursen
 och hålla kontakt med i framtiden.
Ett nätverk med bra kvinnor!
Lite tips på en framtida karrier
eller affärsidè har jag oxå.
Känner mej otroligt nöjd!
För övrigt känner jag mig som en julgris påväg till slakt.
 Det är ju så fantastiskt god mat här
och jag har inte varit ute och sprungit en enda gång,
bara någon enstaka promenad.

Hemresa i morgon med tåget klockan 16:00, är hemma vid 21:00.
Hem ljuva hem!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Åååå Östersund!

2008-12-17 @ 23:17:15
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Välkommen hem!

2008-12-18 @ 06:43:26
Postat av: Nina

Men!.. du kanske behöver anställa någon.. blink blink :o)

Jag tänkte på din nya idé...

2008-12-18 @ 06:52:54
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0