Pang på rödbetan!

Det är fredag - och inte vet jag om det hjälper?
Måste i alla fall arbeta halva dagen,
tror oxå att jag har ett möte på förmiddagen
och ett på eftermiddagen, får kolla upp det.
Jag vill inte att snön ska tina bort - det är för varmt här!
Jag blir hemma i helgen, inget Huså för min del.
Nils han annonserat att han åker till Norge på Söndagen redan.
Det känns bra att han åker i tid, kan vara mycket trafik en julhelg
och så är det ju så förbaskat halt.
Jag blir i vart fall hemma
och får försöka att rensa i röran, planera och handla.
Känner nog att det är en del detaljer
som hänger lite löst inför jul och nyår.

Det får bli 10 djupa andetag
och så pang på rödbetan denna dag,
misstänker att mitt skrivbord är belamrat med papper och post.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Usch! vad trist för er att Nisse åker.

Kom på att han kanske inte hinner få sina julklappar från oss då. I vanlig ordning så var vi sena att skicka dem.

2008-12-19 @ 08:08:36
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina e glad...

Jag har varit på jullunch på Gamla teatern - Afterwork på Dalwinnies och Bishop - och planerar just nu lördag-söndag in till sista minuten...:o)

2008-12-19 @ 18:12:22
Postat av: Nina

Hoppas du haft en bra dag trotts alla vedermödor

2008-12-19 @ 21:04:25
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0