Godmorgon!

Sitter här i köket och fryser!
Det har varit väldigt kallt ute i natt ( kring 20-) 
och då hinner inte vår golvvämen med att ställa omsig,
 så nu har vi bara 17 + i köket.
Borde gå ut och hämta ved och tända en brasa
men jag orkar inte fixa med det.
 Däremot står nu att extra fläktelement
och sprutar gosig vamluft över köksgolvet.

Katterna går inte ut, dom piper och vill egentligen
men det är för kallt.
 Nu står termometern på 13-,så det stiger
och blir nog en behaglig förmiddag med mera snö.
Pelle åker till Österrike
idag och blir borta till på onsdag.
 Jag ska se över  KAPs verksamhet
om det är möjligt tar jag semester några dagar denna vecka,
ligger efter med allt här hemma om man säger.
Jag vet att det blir Jul i vart fall,
men det är stressande att ha så rörigt omkring sig som jag har nu.
 En liten röjning skulle gölra susen!

Önskar er alla en bra måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0