Hit å dit....

Idag blir det en del rännande!
Jag har ett möte kl.9 ett kl.13 och så ett annat kl.16.
Sen är jag bjuden på middag ikväll,
en kompis från Västerås är hemma och ville bjuda på mat.
Jag borde ha packat min resväska under gårdagen
men det blev inte av, det får bli senare under kvällen.
Känner tydligt att nästa vecka är "fel" vecka att resa bort på,
men vad gör man åt det???
Utbildningen ligger där den ligger, veckan före jul!
Nu måste jag ut och sätta i motorvärmaren,
ta en dusch och äta frukost.
Tänkte försöka vara på jobbet tidigare idag,
 vi får väl se hur bra det går! :O)

Tjipp, tjipp!


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Jag får högt blodtryck bara av att läsa om ditt liv. Du MÅSTE slå ner på takten, jag har bara dig kvar nu.

Var rädd om dig!!!BASTA!!

2008-12-11 @ 08:33:46
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Maigiz

Jag får högt blodtryck bara av att läsa om ditt liv. Du MÅSTE slå ner på takten, jag har bara dig kvar nu.

Var rädd om dig!!!BASTA!!

2008-12-11 @ 08:37:28
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0