Nää nu jäklar......

...................är jag så less på alla så jag kan gå i kloster 

Nu har jag varit så förstående och tillbakadragande,
alla har fått så som dom vill i flera dagar.
Jag  har just spelat TP igen, trots att jag inte vill,
sett filmer jag absolut inte vill se,
väntat på att Tvn ska  bli ledig från TV-.spel,
 lyssnat på skitmusik på strerion.

 NU JÄVAR måste det hända något annat innan jag får nåt fel.
Alla tittar på mig som om jag är en idiot när jag protesterar.

 Jag tror att desa dagar till fjälls
utan skidåkning räcker för mina grabbar.
Pelle och gänget
åker till stan i morgon!
jag blir kvar i tystnaden i stugan.
Pelle hämtar mig
på söndag eller på måndag,
Eventuellt kommer Nils upp.

"Livet på landet är över!"

Jag menar att jag lever ju samma liv här som i stan
 - mat, disk, tvätt och trötta tonåringar
som inte vill ett skit.
Lika bra att återvända till verkligheten.
 När familjen far, får jag iaf. någon dag för mig sjäv.

 Sååå skit less är jag på alla - inklusive mig själv!


Kommentarer
Postat av: Lena

Sitter du där alldeles ensam, stackars dig!

Jag skulle vilja vara där med dig och mysa, men de blir en annan dag.

Puss på´re!

2008-12-26 @ 23:17:18
Postat av: Nina

Heja Anita!

2008-12-27 @ 00:18:32
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Ops!

2008-12-27 @ 01:33:30
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0