Näää, nu ger jag mig!

Nu har jag provat att blogga hela dagen, nu ger jag upp! Det funkar inte! Dagen har varit kreativ kan man säga. Vi startade ut redan vid 10. Gjorde ärenden på stan, åkte runt med julisar till en del, fixat med sådant vi glömt, besökie Brodens i Odensala + Moster, osv osv! Väl hemma fixade vi Julafton lite i förväg! Glögg och godis och fika! Nils öppnade alla sina Julklappar och vi öppnade några av våra,. Sedan så åt vi gröt och skinkmacka. Pelles bror Anders kom och var med på ett hörn. Känner nog att jag kommer att fälla en och annan tår på Julafton. Nils känner oxå att det är något annat som händer. God Jul, god jul!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag åkte ut tidigt i morse och var först på Loppisen i Torvalla - sen ner på Willys...där var det knökfullt ;/ Gjorde sen julköttbullarna som snabbt gömdes i frysen..;) Hälsa Nils att jag önskar honom en riktigt God Jul och att han kör försiktigt.

2008-12-20 @ 23:09:34
Postat av: Nina

På julafton ska man iaf vara hemma med mamma det tycker iaf jag!!

Fast mina är borta varannan jul så jag vet hur tomt det känns

2008-12-21 @ 00:27:38
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0