Proppmätt!

Jag år så propp som en kvinna kan bli! 
Fattar inte
, äter ju inte alls så mycket,
men däremot så blir det ju lite oftare :O)
och lite annat, sånt jag inte är van att stoppa i mej.
Tur att man kommer ut på rediga promenader här i flällen.

 Har talat med Nils i telefon
och han längtar efter att köra skoter
det är möjligt att han åker direkt hit upp
när han kommrer hem imorgon kväll.
Om han orkar köra 10 extra mil!

Katterna är på egna små äventyr och försvinner ut i timmar,
när dom kommer tillbaka sover dom i timmar.

Nu ska vi se på film -
Art of Murder med Helen Mirren.

Den före detta bluesartisten Maggie Sheridan lever ett stillsamt liv t
illsammans med sin välgörare Sir Stafford på dennes ägor.
När han för att rädda sin kriminelle son iscensätter ett rån,
men själv blir mördad på kuppen,
bestämmer sig Maggie för att avslöja komplotten.
Snart befinner hon sig i en komplicerad historia
som involverar stulen konst, mystiska samband och livsfara
(Megastore.se

)



Kommentarer
Postat av: Maggan

Proppmätt här med...

2008-12-25 @ 22:24:38
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Visst är det konstigt med allt småätande under julen....;o) Skinka, ett litet ägg, åh Jansson, lax...mmm en sillbit...choklad...vad ska jag ta, men titta - en pepparkaka med gorgonzola...o glöggen e varm...mmmmmm. Kaffe någon? ja visst - kakor? lussekatter? chokladknäck? En kall öl? finns det nån Jansson kvar? Det räcker med en Samuel Adams Winter Ale Tack!...Rom & Cola?...Gin & Tonic?.Nja...jag tror jag tar en skinkstut...å kanske lite risalamalta...mmmmm...Sa du att glöggen va varm?

2008-12-25 @ 22:56:35
Postat av: Maggan

Hahaha....jag tror att Marina slog huvudet på spiken.

2008-12-25 @ 23:30:50
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Sover du, Anita?

2008-12-26 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0