Dax igen......

.........för att fixa naglarna! Idag klockan 16 har jag tid.
Tänkte att jag skulle hinna hem o byta om och springa till "nagelfixet" å hem igen,
men jag tror inte att jag hinner, måste nog ta bilen.

Jag brukar säga på jobbet att jag har ett möte på banken
när jag skall göra nåt sånt här
som mina "verkstadsgubbar" inte förstår.
Fixa naglarna, gå till frissan, massage....ja ni vet sånt.
Det heter alltid -
- Jag har tid hos Banken kl. 15 eller
-Jag skall träffa min Mentor kl.16.

Vet inte varför jag måste säga nåt alls men när dom frågar så......

Jag skall på banken...viktiga affärer...klockan 16!

image1084

Kommentarer
Postat av: Maigiz

Mäh....du tror inte de läser din blogg då?

2008-02-20 @ 16:47:10
Postat av: Nina

Jahaja......ja ja..:o) dom förstår nog mer än du tror

2008-02-20 @ 20:30:19
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0