Fredag förmiddag.

Jaha vadå sjuk! Jag måste upp vid 07:00 i alla fall.
  • Mata "odjuren" ( katterna menar jag, då inte tonåringarna, dom tar mat själva),
  • tömma kattlådan, in i duschen, fixa håret ( övervägde att ta mössa),
  • väcka tre tonåringar minst tre gångre var,
  • tömma diskmasinen och fylla den igen,
  • tömma tvättmaskinen och fylla den igen,
  • äta frukost ( idag vet jag inte om det kan kallas för frukost- en hårdbrödmacka med mesost å ett glas vatten) Snabbt men fel!
  • Tid för utv.samtal med Lars lärare kl.8:10 - 9:30 ( det blev 8:20 ).
  • In på jobbet, måste bara det o det o det!
  • Måste oxå handla inför sportlovsveckan i Huså och gå på Systembolaget ( inte att förglömma) man blir inte friskare av alkohol, men det blir lite roligare att vara sjuk!
Konstaterar att det inte blir någon afterwork för mig ikväll,
Sorry Lena & Karin det går inte hur gärna jag än vill, det får bli en annan gång för min del!

image1212



Kommentarer
Postat av: Lena

Det är OK, du måste ju få vara sjuk nångång du också. Det kommer fler gånger.
Karin och jag går ändå på Work Out, få se om nån annan hänger med.
Krya på dig, gumman!

2008-02-29 @ 12:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0