Ont i kroppen.......

......................å ont i ögonen har jag!
Jag gick hem vid 3 för att vila men det var fulla huset
med ungdommar, det gick sådär.
Orkade inte med någon middag så det blev hämtpizza
för grabbarna å tonfisksallad för mig.
Jag har sjutsat Nils på fest. Idag är det "100-dagars" med fest på Olearys.
Det är altså 100 dagar till studenten, det är det som är grejen!
Jag kan inte komma ihåg att vi hade någon 100 dagars fest?!

Pelle är som sagt i Åre och jag tänker inte lyfta ett finger mer idag,
förutom över tangenterna på datorn såklart.


image1207
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, inget 100 dagars som jag kommer ihåg heller.

2008-02-27 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0