Utmaningen!

1.   Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
" I Turkiet finnsdet ett helt folksom talar ett språk som enligt landets ledning inte finns"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En burk med gem

3. Vad var det senaste du såg på tv?
CSI

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
7:50.......Dè va fel! Den var 8:10

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Radio RIX

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick och köpte semlor till mina medarbetare i morse.

7. Vad gjorde du innan du började svara på den här undersökningen?
Hämtade kaffe i kaffe atomaten

8. Vad har du på dig?
Jeans + svart polotröja, högklackade svarta stövlar.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömde att Pelle och jag var pensionärer.

10. När skrattade du senast?
Åt något som någon sa på radion nyss.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Foton och en anslagstavla, böcker, en klocka, att göra listor.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja! Lars plockade i och ur en diskmaskin igår.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jag gillar sånt

14. Vilken var den senaste film du såg?
" Arn"

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus till min syster och mindre bröst till mig. Och en vingård i Italien!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag utbildade mig till tyngdlyftningsdommare en gång i början på 1970 talet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0