Verktyg.

På en vägg här i vår stuga hänger det gamla verktyg. Dom hängde där redan när vi köpte stugan och det har inte blivit av att jag plockat ner dem. Dessa verktyg hör liksom till stugan på nåt vis. Vi får se hur det blir i sommar, då skall vi nämligen måla om och fixa till här. Jag sätter nog inte upp dem igen....tror jag....eller...jag vet inte!?

Det är hyvlar, en såg, en hacka och saker som jag inte har en aning om vad det är.

Här kommer bilder!

       

Här kommer bild på en mätare som oxå hänger på väggen i vår stugan och som på nåpt konstigt vis får sitta kvar. Jag undrar ibland vem som skall ställa in de rätta värdena på den, jag eller Pelle!?
Idag har jag ställt in värdena på den!



Kommentarer
Postat av: Gubben

Trevliga väggprydnader - sådant som folk gärna köper på auktion...

2008-02-17 @ 17:38:20
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0