Vet inte vad jag vill...

Undra hur jag skall göra i helgen?
Om jag skall åka till Huså ( som jag vill )
eller om jag skall vara hemma och röja
( som jag skulle behöva - VERKLIGEN!)
 Pelle skall åka till Värmland och köra rally, Nils skall på 20 års fest,
 Lars har inte lust med nåt!
 Emil kunde kanske möjligen vara
intresserad om han fick ta med en "drös" kompisar.
Det skall ju vara då om Jag, Emil Och "drösen" åker upp.
 Men vad blir det för helg för mig? Det blir matsäckar, svettiga kläder,
 å Pyttipanna å ägg!
Vet inte om det lockar men jag har lovat!
 Jag mot "drösen"! Som man sa när man var liten.
Har inte hört att han frågat "drösen" ännu
 - hoppas att dom inte blir så många, ifall det blir nåt alls.

Jag köpte jätte snygga sportkläder åt Rutan,
svarta byxor o rosa t-tröja, såna som jag vill ha själv.

Då brukar det bli bra, om man köper sånt man gilla själv!
Det brukar oxå bli bra om man gör sånt man gillar själv!



Kommentarer
Postat av: Maigiz

Du brukar hita bra presenter. Låter inte så lockande att åka upp med ett gäng tonåringar. Då blir ju du husmor hela helgen.

2008-02-21 @ 14:15:28
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Lena

Det låter ju inte såå kul att åka med "drösen", men känner jag dig så åker du med dem.

2008-02-21 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0