And so this is over...

Jaha, då var vår lilla fjällsemester över, nästan i alla fall!

Vi har ju hela dagen i morgon oxå, inte bråttom hem. Grabbarna skall nog ut på en tur i morgon med.
Stormen har bedarrat så det kan bli bra väder under morgondagen, jag har inte kollat men är optimist. Här fortsätter TV freaken med sitt envetna tittande på gamla serier, just nu är det Prison Break.

(Bardolino Classico passar utmärkt till Korvgryta!)

Här kommer lite fler bilder!!!

 
Slött & Slappt framför TV o Dator


Middag i går!

 
Lars & Anita


Emil spelar Stepmania!



Lars skall ut på sin första skotertur med Pelle & Nils.

Kommentarer
Postat av: l

Kul för Lars att få åka, men du då, åker inte du alls någonting?

2008-01-03 @ 20:45:21
Postat av: Anita

Nää, jag gillar inte att åka skoter. Jag vill röra på MIG!

2008-01-03 @ 21:11:22
Postat av: Nina

Jamen jag är alltid vaken först och försöker vara lite tyst...juuu :o)
Offtast så glömmer jag bort att stänga av och så spelar jag för heela huset. Bra musik viserligen men jaa..

2008-01-03 @ 21:39:15
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0