Söndagkväll.

Nu är julen ute, så gott som.

Jag har inte fått upp nya gardiner ännu, men herre min je...
jag har ju hunnit en massa annat.
Jag har tex varit ute och gått i blåsten i över 2 timmar.
Pelle tog timeout från garaget och gick med på en runda.
Vi gick till Lillsjön för att ev. kunna prova våra skridskor
( Pelle fick oxå paket av tomten, konstigt lika mitt)
Men det blåste och snöade så gräsligt så vi omprioriterade och
tog en längre "prommis" i stället.
Det blev verkligen en lång sväng kan jag lova,
jag var genom svettig när vi kom hem,
inte Pelle fast han nästan aldrig är ute och går!? Orättvist!!!
Väl hemma igen så var klockan redan 4,
så det var bara att sätta igång med middag,
pesto kryddad kycklingfilè med klyftpotatis och soltorkade tomater + sallad.
Gott, gott blev det!.


Ja det jag vill säga är att.....gardiner kommer upp så smånig om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0