Andersön

Dagen började med 6 kilometer asfalt.

 Efter frukost så konstaterade vi att det skulle bli en dag med SOL!!!
Vi slängde ihop en picknickkorg och åkte ner till båten.
Anderrsön blev vårt mål för dagen!
En helt fantastisk tur dit och hem och en juvlig dag i solen på bryggan.
Bara Pelle och jag såklart, ingen av undomarna orkade vakna,
nåväl det är deras förlust helt och hållet.
Oh what a day!

     
Östersunds småbåtshamn. By by se you later! PK på Storsjöodjursspaning!
     
Bryggan på Andersön! Inte en kotte förutom oss på hela dagen.


Herr & fru Knutas.

Kommentarer
Postat av: Marina i solen....vill på sjön!

Jag köper ditt förslag - vi byter män!

Du shape:ar upp min - och jag bara njuter av din..;o)

Satt hos Katarina på hennes förstutrapp i nästan tre timmar och pratade om allt mellan h och j....skjutsade sen Sebbe på jobbet...då hade A nyss vaknat..:/

Diskade, bäddade, gick ut med hunden...sen - en långpromenad....så nice!

Nu lagar jag mat och dricker vin...också nice.

2008-07-19 @ 17:03:01
Postat av: Anita till Marina

Bytt e bytt komer aldrig mer igen....;O) !!!

2008-07-19 @ 17:31:49
Postat av: Marina svarar Anita

Okidoki....ma säääg så!

2008-07-19 @ 18:03:41
Postat av: Guess who.....

Helt apropå....har du läst Smygläsarnas kommentarer hos Gubben....Han/hon engagerar till andra kommentarare att kommentera.....Ha ha!

2008-07-19 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0