Camping

Nu bor vi i stuga på en camping utanför Uppsala.
Stugan är liten men vi är ju bara tre som skall bo, det funkar bra.
Igår bjöd Maggan och Jonny på grillmiddag, gott och mysigt.
 Tyvärr så vill inte vädret visa sina bästa sidor, det blåser och regnar.
 Jag hade nog velat ha lite varmare min första semestervecka.

Pelle och Jonny och Lars har åkt till stan
 för att fixa med bilar hit och dit.
Hyrbilen skall lämnas tillbaka och Chevan skall bogseras
till den fraktfirma som skall ta upp den till Östersund.
Jag valde att stanna här i stugan för att blogga och läsa lite.
Kanske Maggan och jag åker in till stan lite senare idag, vi får se vad som händer.
Nu lyssnar på Lugna favoriter och försöker att slappa.



Kommentarer
Postat av: Maggan

Det är bra. Man ska slappa på semestern.

2008-07-07 @ 12:13:48
Postat av: Marina

Solen har stannat här..;o) +19 och lyser mellan molnen - fördelen med skitväder är ju att livet plötsligt blir ganska kravlöst...och då passar ju lugna favoriter.;)

Tänkte bara....kommunicerar du och syster via bloggarna fast ni sitter brevid varandra....hmmmm

2008-07-07 @ 12:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0