Jobbet & Yran

Tog sovmorgon till klocka 9, skönt.
.......tills jag kom på att jag hade tid för naglar 9:30.
Brottom, brottom!
Cyklade iväg som en vilde
........fick punka eftrer halva resan och fick gå restern.
Suck å pust!
Pelle hämtade upp mej när jag var klar 
och hade med en annan cykel till mej.
Vi var förbi båten för att se att allt var OK,
 sen blev det lunch på MAX
 och så en cykeltur runt Odensala och hem.
På eftermiddagen har jag varit på jobbet några timmar,
där finns alltid sånt som måste göras.

Nu ska jag iväg och köpa Yranbiljetter.
Vet inte om jag ska gå en kväll eller två eller till och med tre.
Pelle ska bara gå på lördagen.
Det är lika dyrt att köpa för två kvällar som för tre!
Jag vete tusan hur jag vill göra,
kanske man inte orkar gå alla kvällarna längre?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0